Стоките със собствената марка на Carrefour също ще се увеличат
През пролетта на 2024 г. френската верига Carrefour отвори своите първи пет магазина в България. Три от тях са супермаркети в оживените градски части – два магазина в София и един в Бургас, ж.к. „Лазур“ бл. 153, в непосредствена близост до Морската градина. По-малкият формат Carrefour Express e представен с два магазина във Варна – на ул. „Васил Друмев“ 69 (срещу Двореца на спорта) и бул. „Цар Освободител“ 25 (до хотел „Орбита“). През юни към тях се присъедини и сезонният магазин Carrefour Express в Слънчев Бряг. Той замени марката Aldo и потвърди заявеното намерение на марката да отговаря гъвкаво на нуждите на своите клиенти. Очаква се веригата в България да продължава да расте, като до края на годината магазините Carrefour ще бъдат около 30.
В сегашната трансформационна фаза портфолиото на предлаганите продукти все още е в процес на уточнение, като стремежът е да се отговори максимално на нуждите на българските потребители. Всяка седмица обаче Carrefour радва клиентите си с нови промоционални оферти.
Сред специалните предложения са и собствените продукти на марката. В момента предложенията под собствената марка на Carrefour са около 300 артикула, като съвсем скоро броят им ще достигне 700. В следващите 3 години, според Василис Стасинулиас, съосновател и главен изпълнителен директор на Retail & More, Carrefour ще предложи на българските си клиенти близо 1500 качествени продукта на достъпни цени под собствения си бранд.