Гъвкавостта ще бъде най-важното предимство на веригата според съоснователя на Retail & More Василис Стасинулиас.
Осем години след като напусна българския пазар, в началото на 2024 г френската верига Carrefour се завърна с два нови магазина в София. Двата магазина Carrefour Market замениха бранда Parkmart в ЦУМ и на бул. „Александър Малинов“.
През 2023 г. Carrefour предостави правата за България на гръцкото дружество Retail&More, а Retail&More от своя страна даде подфранчайзинг права на българското "Паркмарт Холдинг". Retail&More планира трансформацията на всички осем магазина Parkmart, а на следващ етап и откриването на свои собствени търговски обекти под марката Carrefour.
Според Василис Стасинулиас, съосновател и главен изпълнителен директор на Retail & More, бъдещето на Carrefour ще се различава от предишното присъствие на бранда в България. „Няма да инвестираме в големи формати, както бе направено преди. Нашият бизнес модел е доста по-гъвкав, залагаме на супермаркетите и удобните квартални магазини от типа Carrefour Market и Carrefour Express“, твърди Стасинулиас. Освен двата типа по-малки магазини, Carrefour планира в по-далечно бъдеще и откриване на дискаунтъра Supeco, био магазини Carrefour Bio, както и на електронен магазин в България. Цялото това разнообразие от формати гарантира, че френският бранд ще остане гъвкав и ще се съобразява с нуждите на българския потребител.
Василис Стасинулиас има 20-годишен опит в развиването на марката Carrefour в Гърция. И тъй като познава добре конкуренцията на гръцкия и други европейски пазари, смята, че Carrefour има всички шансове да се позиционира и тук като отговорен търговец, предлагащ качествени хранителни продукти на достъпни цени.