За нас
Ние сме Retail & More, дъщерно дружество на AVE, основано през 2022 г. Притежаваме мастър франчайза на Carrefour за България и Гърция. Нашата цел е да подновим присъствието на Carrefour в тези две страни – да развием верига от магазини под марката Carrefour, както и да предлагаме собствените продукти на бранда.
Успехът на Carrefour се дължи на дългогодишния опит и know-how на компанията в областта на ритейл индустрията и бързооборотните стоки (FMCG). Нашата крайна цел е да предоставяме на клиентите си висококачествени продукти и услуги, достъпни през всички наши дистрибуторски канали. Ценим изключително много своите служители, техните способности и приноса им към успеха на компанията. Имаме мултикултурен подход към развитието на бизнеса си, с акцент върху равните възможности и социалната отговорност във всички наши дейности.
Retail & More JSC се адаптира постоянно към променящите се модели на производство и потребление. Благодарение на тази си политика осигуряваме все по-лесен достъп до най-важните хранителни продукти на нашите клиенти. Участваме активно в промените в хранителната индустрия, фокусираме се върху устойчивите практики и здравословните храни, като така отговаряме на търсенето на нашите клиенти. Това е и основната философия на Carrefour – водим се изцяло от нуждите на клиентите си!
Carrefour Group
С многоформатна мрежа от повече от 14 000 магазина в повече от 40 страни, Carrefour Group е един от световните лидери в търговията с храни. Carrefour постигна оборот от 94,1 милиарда евро през 2023 г. Неговата мрежа от интегрирани магазини има повече от 300 000 служители, които допринасят за превръщането на Carrefour в световен лидер в хранителния преход за всички, като предлагат ежедневна качествена храна, достъпна навсякъде и на разумна цена. Като цяло повече от 500 000 души работят под марката Carrefour по целия свят.
В продължение на 60 години Carrefour е пионер в търговията на дребно с хранителни продукти, непрекъснато се стремим да направим нашите продукти достъпни за всички: създатели на хипермаркета през 1963 г., на продуктите с марката Carrefour през 1976 г., на марката Reflets de France през 1996 г. и визионери с пускането на пазара през 1997 г. на гамата биологични продукти Carrefour Bio.
Carrefour в България
Завръщането на Carrefour в България е динамичен процес, с основен фокус върху предлагането на висококачествени и достъпни продукти чрез непрекъснато разширяващата се магазинна мрежа в страната. Предвижда се до края на 2024 година в България да заработят общо 40 магазина от типа Carrefour Market и Carrefour Express.
Политиката на Carrefour в България следва общата философия на групата за трансформация на начина, по който се управлява и доставя храната до крайния потребител. Carrefour осъзнава важната роля, която може да играе в доставката на здравословна, вкусна и екологична храна, затова инициира кампанията "Act for Food", насочена към запазване на биоразнообразието и качеството на храната. Кампанията стартира през 2018 г. и включва всички страни, в които присъства Carrefour Group.
"Act for Food"
"Act for Food" е една от най-важните глобални кампании на Carrefour. Нейната основна цел е осигуряване на достъп до качествени и безопасни продукти за всички.
"Act for Food" се осъществява във всички страни, в които групата оперира.
Какви са основните цели на "Act for Food"?
• Предлагане на 100% органична и прясна храна с локален произход под бранда Carrefour Bio.
• Премахване на 100 потенциално рискови съставки от продуктите на Carrefour.
• Намаляване и избягване употребата на пестициди.
• Забрана на антибиотиците в животновъдството.
• Разнообразие от рибни продукти със сертификати за отговорен улов.
• Премахване на генно-модифицирани съставки от всички собствени продукти на Carrefour.
• Разработване на нови продукти, предназначени за вегетарианци.
• Подпомагане на органичното земеделие.
• Промоция на сезонни продукти.
• Намаляване на хранителните отпадъци.
• Намаляване на опаковъчните материали.
Нашата стратегия
“С Carrefour 2026 ускоряваме трансформацията си, като се ангажираме да предоставим на всички наши клиенти достъп до най-доброто, да изградим модерна група и да затвърдим модела си на устойчив растеж.
Това е много амбициозен план, чието изпълнение ще направляваме чрез конкретни, количествено определени оперативни и финансови цели, както и чрез обществени цели. Накратко, Carrefour 2026 е план, който създава стойност за всички.“
Александър Бомпард, главен изпълнителен директор Carrefour Group
Carrefour 2026
Мисията на Carrefour е да предоставя на клиентите си висококачествени услуги, продукти и храна, достъпни за всички във всички канали за дистрибуция.
Предназначение: Хранителен преход за всички
Благодарение на експертизата на своите служители, на отговорния и мултикултурен подход, на широкото си териториално присъствие и способността си да се адаптира към начините на производство и потребление, амбицията на Carrefour е да бъде лидер в „прехода към храна за всички“.
Модел: Компания за дигитална търговия на дребно
Стратегията се основава на уникалните и решаващи активи на Carrefour Group, произтичащи от дълбоката трансформация, която е в ход от 2018 г. насам. Тя е изградена върху подход „ориентиран към данните, цифровите на първо място“ с амбицията да стане световен лидер.
Изпълнението му ще бъде подкрепено от четири ключови движещи сили:
- Ускоряване на електронната търговия
- Разширяване дейностите в област Data & Retail Media
- Цифровизация на финансовите услуги
- Трансформация чрез цифрови или традиционни операции на дребно
Два стълба: Carrefour 2026
1. Ангажимент да направим най-доброто достъпно за всички клиенти.
- Отличителна оферта
- Уникален многоканален модел
- Мобилизиране за борба с изменението на климата
- Дигитализация на традиционните търговски операции.
Carrefour се ангажира да направи най-доброто достъпно за всички, като е начело на прехода в областта на храните чрез своите собствени марки.
Компанията е разработила и уникален модел за разнообразяване на покупките на своите клиенти чрез различни канали.
Компанията планира да използва властта си, за да насърчи по-устойчиво потребление и по този начин да подпомогне борбата с изменението на климата.
2. Изграждане на авангардна група.
- Опростена и по-добре работеща
- Отключване на пълната стойност на всички активи
- По-обхватни
Carrefour се стреми да затвърди лидерската си позиция на световен търговец на дребно чрез редица нововъведения:
- Оптимизиране на структурата и повишаване на нейната ефективност чрез цифровизация
- Откриване на нови дейности, като например производство на енергия, и използване на активите си в областта на недвижимите имоти
- Създаване на по-приобщаваща и разнообразна среда, за да се включат всички заинтересовани страни в нейния успех
Стратегия 2026
Със своята стратегия „Carrefour 2026“ ние се опитваме да ускорим трансформацията на бизнеса си в условията на макроикономически, геополитически и климатични промени. Благодарение на стратегическата си позиция, Carrefour може да помогне за овладяване на кризите – със силната си позиция, програмата си „Храна за всички“ и дигиталната си трансформация. Стремежът на Carrefour е да осигури по-добро клиентско обслужване, базирано на 2 принципа:
1. Висококачествени продукти, достъпни за всички:
- Увеличаване на продуктовата гама от собствени продукти
- Подкрепа на устойчивото земеделие
- Промоционални кампании
- Ангажиране на доставчиците с климатично-неутрални действия
2. Превръщането на Carrefour в лидер чрез иновации на организационно, бизнес- и социално ниво:
- Дигитална трансформация
- Приемане на нови енергийни политики
- Инвестиции и увеличаване стойността на корпоративната собственост.
Основни методи за ускоряване на трансформацията:
- Ускоряване на електронната търговия.
- По-интензивно медийна стратегия, базирана на данни за ритейл.
- Дигитализация на финансовите услуги.
- Дигитализация на традиционните търговски операции.
Увеличаване на продуктивността на мрежата.
- Намаляване на разходите, за да се осигурят на потребителите най-конкурентните цени.
- Разработване на нови канали за все по-достъпна храна.
Омниченъл стратегия.
- Целта на Carrefour е да се превърне в лидер в онлайн търговията с хранителни продукти.
- Привличане на повече клиенти чрез специализирани партньорства
Подобряване на достъпа до качествена храна.
- Засилване на изискванията към доставчиците чрез разработване на Правила за качество и насърчаване на органичното земеделие.
Желаеш ли да си партнираш с Carrefour?
Попълни данните си във формуляра и ние ще се свържем с теб възможно най-скоро.
С удоволствие ще се свържем с теб!