За нас

За нас

Ние сме Retail & More, дъщерно дружество на AVE, основано през 2022 г. Притежаваме мастър франчайза на Carrefour за България и Гърция. Нашата цел е да подновим присъствието на Carrefour в тези две страни – да развием верига от магазини под марката Carrefour, както и да предлагаме собствените продукти на бранда.

Успехът на Carrefour се дължи на дългогодишния опит и know-how на компанията в областта на ритейл индустрията и бързооборотните стоки (FMCG). Нашата крайна цел е да предоставяме на клиентите си висококачествени продукти и услуги, достъпни през всички наши дистрибуторски канали. Ценим изключително много своите служители, техните способности и приноса им към успеха на компанията. Имаме мултикултурен подход към развитието на бизнеса си, с акцент върху равните възможности и социалната отговорност във всички наши дейности.

Retail & More JSC се адаптира постоянно към променящите се модели на производство и потребление. Благодарение на тази си политика осигуряваме все по-лесен достъп до най-важните хранителни продукти на нашите клиенти. Участваме активно в промените в хранителната индустрия, фокусираме се върху устойчивите практики и здравословните храни, като така отговаряме на търсенето на нашите клиенти. Това е и основната философия на Carrefour – водим се изцяло от нуждите на клиентите си!

Carrefour Group

С многоформатна мрежа от повече от 14 000 магазина в повече от 40 страни, Carrefour Group е един от световните лидери в търговията с храни. Carrefour постигна оборот от 94,1 милиарда евро през 2023 г. Неговата мрежа от интегрирани магазини има повече от 300 000 служители, които допринасят за превръщането на Carrefour в световен лидер в хранителния преход за всички, като предлагат ежедневна качествена храна, достъпна навсякъде и на разумна цена. Като цяло повече от 500 000 души работят под марката Carrefour по целия свят.

В продължение на 60 години Carrefour е пионер в търговията на дребно с хранителни продукти, непрекъснато се стремим да направим нашите продукти достъпни за всички: създатели на хипермаркета през 1963 г., на продуктите с марката Carrefour през 1976 г., на марката Reflets de France през 1996 г. и визионери с пускането на пазара през 1997 г. на гамата биологични продукти Carrefour Bio.

Carrefour в България

Завръщането на Carrefour в България е динамичен процес, с основен фокус върху предлагането на висококачествени и достъпни продукти чрез непрекъснато разширяващата се магазинна мрежа в страната. Предвижда се до края на 2024 година в България да заработят общо 40 магазина от типа Carrefour Market и Carrefour Express.

Политиката на Carrefour в България следва общата философия на групата за трансформация на начина, по който се управлява и доставя храната до крайния потребител. Carrefour осъзнава важната роля, която може да играе в доставката на здравословна, вкусна и екологична храна, затова инициира кампанията "Act for Food", насочена към запазване на биоразнообразието и качеството на храната. Кампанията стартира през 2018 г. и включва всички страни, в които присъства Carrefour Group.

"Act for Food"

"Act for Food" е една от най-важните глобални кампании на Carrefour. Нейната основна цел е осигуряване на достъп до качествени и безопасни продукти за всички.

"Act for Food" се осъществява във всички страни, в които групата оперира.

Какви са основните цели на "Act for Food"?

• Предлагане на 100% органична и прясна храна с локален произход под бранда Carrefour Bio.
• Премахване на 100 потенциално рискови съставки от продуктите на Carrefour.
• Намаляване и избягване употребата на пестициди.
• Забрана на антибиотиците в животновъдството.
• Разнообразие от рибни продукти със сертификати за отговорен улов.
• Премахване на генно-модифицирани съставки от всички собствени продукти на Carrefour.
• Разработване на нови продукти, предназначени за вегетарианци.
• Подпомагане на органичното земеделие.
• Промоция на сезонни продукти.
• Намаляване на хранителните отпадъци.
• Намаляване на опаковъчните материали.

Нашата стратегия

С Carrefour 2026 ускоряваме трансформацията си, като се ангажираме да предоставим на всички наши клиенти достъп до най-доброто, да изградим модерна група и да затвърдим модела си на устойчив растеж.

Това е много амбициозен план, чието изпълнение ще направляваме чрез конкретни, количествено определени оперативни и финансови цели, както и чрез обществени цели. Накратко, Carrefour 2026 е план, който създава стойност за всички.“

Александър Бомпард, главен изпълнителен директор Carrefour Group

Carrefour 2026

Мисията на Carrefour е да предоставя на клиентите си висококачествени услуги, продукти и храна, достъпни за всички във всички канали за дистрибуция.

Предназначение: Хранителен преход за всички

Благодарение на експертизата на своите служители, на отговорния и мултикултурен подход, на широкото си териториално присъствие и способността си да се адаптира към начините на производство и потребление, амбицията на Carrefour е да бъде лидер в „прехода към храна за всички“.

Модел: Компания за дигитална търговия на дребно

Стратегията се основава на уникалните и решаващи активи на Carrefour Group, произтичащи от дълбоката трансформация, която е в ход от 2018 г. насам. Тя е изградена върху подход „ориентиран към данните, цифровите на първо място“ с амбицията да стане световен лидер.

Изпълнението му ще бъде подкрепено от четири ключови движещи сили:

  • Ускоряване на електронната търговия
  • Разширяване дейностите в област Data & Retail Media
  • Цифровизация на финансовите услуги
  • Трансформация чрез цифрови или традиционни операции на дребно

Два стълба: Carrefour 2026

1. Ангажимент да направим най-доброто достъпно за всички клиенти.

  • Отличителна оферта
  • Уникален многоканален модел
  • Мобилизиране за борба с изменението на климата
  • Дигитализация на традиционните търговски операции.

Carrefour се ангажира да направи най-доброто достъпно за всички, като е начело на прехода в областта на храните чрез своите собствени марки.

Компанията е разработила и уникален модел за разнообразяване на покупките на своите клиенти чрез различни канали.

Компанията планира да използва властта си, за да насърчи по-устойчиво потребление и по този начин да подпомогне борбата с изменението на климата.

2. Изграждане на авангардна група.

  • Опростена и по-добре работеща
  • Отключване на пълната стойност на всички активи
  • По-обхватни

Carrefour се стреми да затвърди лидерската си позиция на световен търговец на дребно чрез редица нововъведения:

  • Оптимизиране на структурата и повишаване на нейната ефективност чрез цифровизация
  • Откриване на нови дейности, като например производство на енергия, и използване на активите си в областта на недвижимите имоти
  • Създаване на по-приобщаваща и разнообразна среда, за да се включат всички заинтересовани страни в нейния успех

Стратегия 2026

Със своята стратегия „Carrefour 2026“ ние се опитваме да ускорим трансформацията на бизнеса си в условията на макроикономически, геополитически и климатични промени. Благодарение на стратегическата си позиция, Carrefour може да помогне за овладяване на кризите – със силната си позиция, програмата си „Храна за всички“ и дигиталната си трансформация. Стремежът на Carrefour е да осигури по-добро клиентско обслужване, базирано на 2 принципа:

1. Висококачествени продукти, достъпни за всички:

  1. Увеличаване на продуктовата гама от собствени продукти
  2. Подкрепа на устойчивото земеделие
  3. Промоционални кампании
  4. Ангажиране на доставчиците с климатично-неутрални действия

2. Превръщането на Carrefour в лидер чрез иновации на организационно, бизнес- и социално ниво:

  1. Дигитална трансформация
  2. Приемане на нови енергийни политики
  3. Инвестиции и увеличаване стойността на корпоративната собственост.

Основни методи за ускоряване на трансформацията:

  1. Ускоряване на електронната търговия.
  2. По-интензивно медийна стратегия, базирана на данни за ритейл.
  3. Дигитализация на финансовите услуги.
  4. Дигитализация на традиционните търговски операции.

Увеличаване на продуктивността на мрежата.

  1. Намаляване на разходите, за да се осигурят на потребителите най-конкурентните цени.
  2. Разработване на нови канали за все по-достъпна храна.

Омниченъл стратегия.

  1. Целта на Carrefour е да се превърне в лидер в онлайн търговията с хранителни продукти.
  2. Привличане на повече клиенти чрез специализирани партньорства

Подобряване на достъпа до качествена храна.

  1. Засилване на изискванията към доставчиците чрез разработване на Правила за качество и насърчаване на органичното земеделие.

Желаеш ли да си партнираш с Carrefour?

Попълни данните си във формуляра и ние ще се свържем с теб възможно най-скоро.

С удоволствие ще се свържем с теб!